Завдання на карантин Історія та Громадянська освіта
Вчитель Бондар Т.Г.
9-Б клас.
Істрія України:
- 13; пит. 12, стр. 122, письмово;
- 14; прочитати , підготувати есе « Зміни в економіці Наддніпрянщини очима тогочасної людини»
9-А клас.
Історія України:
- 12, читати , відповісти на питання; пит. №10- письмово.
- 13; пит. 12, стр. 122, письмово;
10 клас.
Всесвітня історія: §14 , читати, скласти словник ( неолібералізм, консерватизм, націоналізм, інтегрований націоналізм,фашизм). Есе « Моє ставлення до неолібералізму»
Вчитель Мельникова Л.С.
5-ті класи – §10, стор.56-61, читати, відповідати на запитання
Повт. § 9, стор. 52-55
6-ті класи – §37 . стор.116-117, §35, стор.109-110, читати, відповідати на запитання
7-мі класи – всесвітня історія §16. стор.102 , відповідати на запитання
- 20, стор.128, відповідати на запитання
9 -ті класи – правознавство – §15, стор.110-118, виконати завдання стор.117 з 1 по 5, опрацювати схеми 27, 28, 29 та таблиці – 3, 4
10-й А – “Громадянська освіта” – підготовка по запитанням до прес-конференції “Громадянське суспільство”