Завдання на карантин Історія та Громадянська освіта

Вчитель Бондар Т.Г.

9-Б клас.

Істрія України:

  • 13; пит. 12, стр. 122, письмово;
  • 14; прочитати , підготувати есе « Зміни в економіці Наддніпрянщини очима тогочасної людини»           

 9-А клас.

Історія України:

  • 12, читати , відповісти на питання; пит. №10- письмово.
  • 13; пит. 12, стр. 122, письмово;

 

10 клас.

Всесвітня історія:   §14 , читати, скласти словник ( неолібералізм, консерватизм, націоналізм, інтегрований націоналізм,фашизм). Есе « Моє ставлення до неолібералізму»

 

Вчитель Мельникова Л.С.

5-ті класи – §10, стор.56-61, читати, відповідати на запитання

Повт. § 9, стор. 52-55

6-ті класи – §37                . стор.116-117, §35, стор.109-110, читати, відповідати на запитання

7-мі класи –  всесвітня історія §16. стор.102 , відповідати на запитання

  • 20, стор.128, відповідати на запитання

9 -ті класи – правознавство – §15, стор.110-118, виконати завдання стор.117 з 1 по 5, опрацювати схеми 27, 28, 29 та таблиці – 3, 4

10-й А – “Громадянська освіта” – підготовка по запитанням до прес-конференції “Громадянське суспільство”

Схожі записи