Напрями виховної роботи

Виховна система школи розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН “Про права дитини”, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.

В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.

Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ
  • Патріотичне виховання;
  • Правове виховання
  • Вихвання національної культури
  • Громадянська освіта і виховання
  • Туристсько-краєзнавча робота
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
  • Моральне виховання
  • Родинно-сімейне виховання
  • Превентивне виховання
  • Толерантність
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
  • Екологічне виховання
  • Еколого-натуралістична робота
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА ТА КУЛЬТУРИ
  • Художньо-естетичне виховання
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
  • Профорієнтаційна робота
  • Трудове виховання
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
  • Охорона життя та здоров’я
  • Формування здорового способу життя
  • Формування активної життєвої позиції
  • Формування соціального статусу