Історія школи

Школа – це місце для тих, хто створює себе сам.
Школа – стартовий майданчик для побудови власного життя, власної кар’єри.І найголовніший капітал – інтелект – здобувається саме тут.

ІСТОРІЯ ХЕРСОНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 46

школа

       01 вересня 1988 року школа прийняла своїх перших учнів.

І вже тридцять років гостинно відкриті двері Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 46 Херсонської міської ради, яку очолює Дмитрієнко Ольга Юріївна, талановитий педагог, майстер своєї справи, управлінець із високими особистими і професійними якостями, з новими підходами до здійснення внутрішкільного керівництва.

Це керівник нового покоління, який використовує у своїй діяльності сучасні, гуманні методи, інноваційні прийоми і технології. Їй притаманні творчий пошук ефективних управлінських рішень, винахідливість, вміння поєднувати новаторство з високою відповідальністю.

За 30 років існування керований нею заклад пройшов шлях від школи-новобудови з надзвичайно важким контингентом учнів, дефіцитом кваліфікованих учителів, слабкою матеріальною базою до експериментальної школи Всеукраїнського рівня.
В колективі панують позитивний психологічний мікроклімат, довіра, повага, доброзичливість, створено позитивне середовище для професійного та творчого зростання вчителів. Усе це завдяки майстерному управлінню школою, умінню керівника об’єктивно оцінювати працю вчителів, бачити в кожному педагогові творчу й непересічну особистість.

Школа активно займається інноваційною діяльністю. На базі закладу проводилась дослідно-експериментальна робота з впровадження Всеукраїнських експериментів:

1997- 2007 роки

фундаментальний соціально-психологічний експеримент з модульно-розвивальної системи навчання.

Рисунок2
Керівник А.В. Фурман

2000 – 2005 роки

«Освітній моніторинг як механізм адаптивного управління загальною середньою освітою в школі».

elnikova
Керівник Г.В. Єльникова

2007- 2010 роки

учасник Всеукраїнської дослідно-експериментальної роботи за темою: «Розроблення системи змішаного фінансування для отримання загальної середньої освіти за потребою територіальної громади».

100_2147

2008 – 2011 роки

співробітництво школи-лабораторії з Університетом менеджменту освіти НАПН України з науково-дослідної проблеми «Компетентнісний підхід як фактор управління якістю освіти в навчальному закладі».

100_1795
Керівник Г.В. Єльникова

2008 – 2012 роки

дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня з теми: «Формування інтелектуальної культури особистості у межах навчального-виховного процесу загальноосвітнього закладу».

100_0373
Керівник О.Я. Митник

2012 – 2017 роки

дослідно-експериментальна робота школи-лабораторії Університету менеджменту освіти НАПН України з науково-дослідної проблеми «Формування ключових компетентностей учнів і педагогів як умова сталого розвитку освітнього простору школи» та дослідно-експериментальна робота Всеукраїнського рівня з теми: «Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу».

У школі створено всі умови для розвитку творчої особистості учасників навчально-виховного процесу. Учні і вчителі школи традиційно посідають призові місця у чисельних інтелектуальних, творчих конкурсах, спортивних змаганнях, оглядах, акціях, займаються дослідницькою роботою, є переможцями Всеукраїнських олімпіад, конкурсів та змагань.
Школа існує як одна єдина сім’я, де кожен учень має цінність і відчуває, що ним пишаються, його поважають. Результатом роботи нашої школи є її випускники, в яких сформовані громадська позиція, готовність до збереження і розвитку матеріальних і духовних цінностей суспільства, постійне прагнення до самореалізації і самовиховання.
За результатами атестації загальноосвітніх закладів, школа у 2012 році атестована на високому рівні з відзнакою.

Велика заслуга в цьому – учителів. Уже з перших днів роботи школи складається дружний, талановитий колектив однодумців, які відповідально ставляться до своїх обов’язків.
Зараз у загальноосвітньому навчальному закладі працюють 56 учителів. Із них вищу освіту мають 55 учителів.
Мають кваліфікаційну категорію:
 Вищу – 35 учителів
Першу – 8 учителів
Другу – 8 учителів
Спеціаліст – 5 учителів.
Серед педагогів школи 1 має звання “Заслужений працівник освіти України”, 16 – учитель-методист, 9 – звання “Старший учитель”, 7 – нагороджені значком ”Відмінник освіти України”.
За час роботи навчального закладу переможцями та лауреатами міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів педагогічної майстерності стали:
  • Галан Т.І. – лауреат міського конкурсу “Учитель року – 1998”
  • Зоткіна О.В. – переможець міського конкурсу “Учитель року – 2002”, лауреат обласного конкурсу
  • Гулід І.А. – лауреат міського конкурсу “Учитель року – 2002”
  • Омельчук С.А. – переможець обласного конкурсу, лауреат Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2002”
  • Войтович Л.В. – переможець міського конкурсу, лауреат обласного конкурсу “Учитель року – 2003”
  • Литовченко Н.С. – лауреат міського конкурсу “Учитель року – 2004”
  • Онищук Т.О. – лауреат міського конкурсу “Учитель року – 2010”
  • Смоленська Н.О. – переможець  міського конкурсу, лауреат обласного конкурсу “Учитель року – 2008”
  • Патрушева В.О. – переможець Всеукраїнського конкурсу “Класний керівник – 2011”, лауреат міського конкурсу “Учитель року – 2011”
  • Васильєва О.В. – лауреат міського конкурсу “Учитель року – 2011”
  • Раллє Н.І. – переможець міського конкурсу, лауреат обласного конкурсу “Учитель року – 2012”
  • Арсенович А.Г. – лауреат міського конкурсу “Учитель року – 2016”
  • Потук О.І. – переможець міського конкурсу “Класний керівник – 1999”, переможець Всеукраїнського конкурсу “Кращий заступник директора з виховної роботи” – 2008
  •  Устинова Н.В. – переможець Всеукраїнського конкурсу “Класний керівник XXI ст – 2000”
  •  Реус Н.В. – переможець міського конкурсу “Класний керівник – 2001”
  •  Карпенко В.Г. – переможець міського конкурсу “Класний керівник – 2002”
  •  Куртєва І.В. – переможець міського конкурсу “Класний керівник – 1999”
 
Важливою складовою діяльності школи є позакласна робота. Традиційними шкільними святами стали КВК, спортивні змагання, конкурси: Тато, мама, я – спортивна сім’я”, “Міні-міс школи”, “Міс школи”, “Осінній бал”, “Міс Снігуронька”, “Свято Букваря”, “Джентльмен-шоу”, акція “Милосердя”, конкурси реклами здорового способу життя, відеороликів, виступи агітбригад та багато інших.
 
Крім того, учні школи займаються в 44 гуртках за різними напрямами, відвідують факультативні курси з предметів навчального плану.
 
Учні школи є активними учасниками спортивних змагань.
 
За роки існування школи склалася система роботи з батьками. Створено батьківський комітет школи, який надає допомогу в організації і проведенні різноманітних навчальних і розважальних заходів. Батьківський комітет школи є координаційним центром по роботі з батьківськими громадами класів.
 
З метою зростання фахової майстерності вчителів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи організовано роботу 8 методичних об’єднань, 4 творчих груп учителів, затверджено проблеми, над якими працюють ШМО, творчі групи вчителів.
Педагогічний колектив школи спрямовує свою роботу на створення належних умов для якісного засвоєння учнями навчального матеріалу, для розвитку здібностей і формування особистості. Це повинна бути людина фізично здорова, інтелектуально і духовно розвинена в галузі самопізнання, готова до соціальної адаптації. Це повинна бути творча особистість, яка вміє приймати помірковані рішення, передбачати їх можливі наслідки, відчувати відповідальність за нинішнє і майбутнє світу.