Моніторинг якості освіти

Якість знань в основній та старшій школі за   2021/2022 н.р. (І семестр)  
Клас Кількість учнів Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Низький рівень   Якість знань Успішність  
к-сть % к-сть % к-сть % к-сть %   к-сть %    
  5-А 31 3 9,7 22 71,0 6 19,4 0 0,0 100,0 25 80,6 100,0  
5-Б 29 2 6,9 9 31,0 18 62,1 0 0,0 100,0 11 37,9 100,0  
5-В 29 0 0,0 8 27,6 21 72,4 0 0,0 100,0 8 27,6 100,0  
5-і класи 89 5 5,6 39 43,8 45 50,6 0 0,0 100,0 44 49,4 100,0  
  6-А 28 0 0,0 8 28,6 20 71,4 0 0,0 100,0 8 28,6 100,0  
  6-Б 29 1 3,4 9 31,0 19 65,5 0 0,0 100,0 10 34,5 100,0  
  6-В 29 1 3,4 19 65,5 9 31,0 0 0,0 100,0 20 69,0 100,0  
6-і класи 86 2 2,3 36 41,9 48 55,8 0 0,0 100,0 38 44,2 100,0  
  7-А 34 4 11,8 14 41,2 16 47,1 0 0,0 100,0 18 52,9 100,0  
7-Б 32 0 0,0 7 21,9 25 78,1 0 0,0 100,0 7 21,9 100,0  
7-В 30 2 6,7 15 50,0 13 43,3 0 0,0 100,0 17 56,7 100,0  
7-і класи 96 6 6,3 36 37,5 54 56,3 0 0,0 100,0 42 43,8 100,0  
  8-А 28 2 7,1 14 50,0 12 42,9 0 0,0 100,0 16 57,1 100,0  
8-Б 23 0 0,0 5 21,7 17 73,9 1 4,3 100,0 5 21,7 95,7  
8-В 22 0 0,0 4 18,2 18 81,8 0 0,0 100,0 4 18,2 100,0  
8-і класи 73 2 2,7 23 31,5 47 64,4 1 1,4 100,0 25 34,2 98,6  
  9-А 33 1 3,0 5 15,2 22 66,7 5 15,2 100,0 6 18,2 84,8  
9-Б 34 1 2,9 9 26,5 18 52,9 0 0,0 82,4 10 29,4 82,4  
9-і класи 67 2 3,0 14 20,9 40 59,7 5 7,5 91,0 16 23,9 83,6  
  10-А 31 2 6,5 14 45,2 15 48,4 0 0,0 100,0 16 51,6 100,0  
  11-А 33 0 0,0 11 33,3 19 57,6 3 9,1 100,0 11 33,3 90,9  
Загальні результати по основній школі  
5-9 класи 411 17 4,1 148 36,0 234 56,9 6 1,5 98,5 165 40,1 97,1  
10-11 класи 64 2 3,1 25 39,1 34 53,1 3 4,7 100,0 27 42,2 95,3  
5 – 11 класи 475 19 4,0 173 36,4 268 56,4 9 1,9 98,7 192 40,4 96,8  
 
 

Звіт    початкової    школи   за     2021/2022   н.р.  ( І семестр)

Клас Кількість учнів Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Низький рівень   Якість знань Успішність
к-сть % к-сть % к-сть % к-сть %   к-сть %  
  1-А 30 4 13,3 16 53,3 10 33,3 0 0,0 100 20 66,7 100,0
1-Б 30 1 3,3 19 63,3 8 26,7 2 6,7 100 20 66,7 93,3
1-В 31 0 0,0 16 51,6 12 38,7 3 9,7 100 16 51,6 90,3
  1-Г 26 6 23,1 12 46,2 8 30,8 0 0,0 100 18 69,2 100,0
1-і  класи 117 11 9,4 63 53,8 38 32,5 5 4,3 100 74 63,2 95,7
  2-А 30 6 20,0 11 36,7 13 43,3 0 0,0 100 17 56,7 100,0
2-Б 32 10 31,3 10 31,3 12 37,5 0 0,0 100 20 62,5 100,0
2-В 30 3 10,0 14 46,7 10 33,3 3 10,0 100 17 56,7 90,0
2-і  класи 92 19 20,7 35 38,0 35 38,0 3 3,3 100 54 58,7 96,7
  3-А 34 4 11,8 14 41,2 14 41,2 2 5,9 100 18 52,9 94
3-Б 35 1 2,9 17 48,6 14 40,0 3 8,6 100 18 51,4 91,4
3-В 34 4 11,8 14 41,2 15 44,1 1 2,9 100 18 52,9 97,1
3-і  класи 103 9 8,7 45 43,7 43 41,7 6 5,8 100 54 52,4 94,2
  4-А 30 1 3,3 11 36,7 13 43,3 5 16,7 100 12 40,0 83,3
4-Б 33 1 3,0 16 48,5 16 48,5 0 0,0 100 17 51,5 100,0
4-В 31 1 3,2 13 41,9 14 45,2 3 9,7 100 14 45,16 90,3
4-Г 30 2 7 13 43,3 12 40,0 3 10,0 100 15 50,0 90
4-і  класи 124 5 4,0 53 42,7 55 44,4 11 8,9 100,0 58 46,8 91,1
Загальні результати по початковій школі
1-4 класи 436 44 10,1 196 45,0 171 39,2 25 5,7 100 240 55,0 94,3
                             
3-4 класи 227 14 6,2 98 43,2 98 43,2 17 7,5 100 132 58,1 92,5
 

 

 

 

Моніторинг за 2018/2019 н.р.

Класи Успішність     %   (навчаються на 4-12 балів) Якість    %  (навчаються на 7-12 балів)
1 Вербальне оцінювання Вербальне оцінювання
2 – 4 100 % 60 %
5 – 9 99 % 32 %
10 – 11 100 % 48 %
Середнє 99,7 % 46,7 %

 

Моніторинг за 2019/2020 н.р.

Класи Успішність     %  (навчаються на 4-12 балів) Якість    %  (навчаються на 7-12 балів)
1 – 4 Вербальне оцінювання Вербальне оцінювання
3– 4 100 % 60 %
5 – 9 99 % 46 %
10 – 11 100 % 55 %
Середнє 99,4 % 52,7 %

 

Моніторинг за 2020/2021 н.р.

Класи Успішність     %  (навчаються на 4-12 балів) Якість    %  (навчаються на 7-12 балів)
1 – 3 Вербальне оцінювання Вербальне оцінювання
4 100 % 50 %
5 – 9 98 % 41 %
10 – 11 96 % 42 %
Середнє 98 % 43 %

 

Моніторинг за 2021/2022 н.р. (І семестр)

Класи Успішність     %  (навчаються на 4-12 балів) Якість    %  (навчаються на 7-12 балів)
1 – 4 Вербальне оцінювання Вербальне оцінювання
3-4 Рівневе оцінювання 93 % 58 %
5 – 9 97 % 40 %
10 – 11 95 % 42 %
Середнє 95 % 46 %