Методичний кабінет школи
Методична проблема школи на 2021/2022 навчальний рік
«Компетентнісний підхід та соціалізація особистості
в умовах створення єдиного освітнього простору»
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА
Тема: «Науково-методичне забезпечення формування конкурентоздатності особистості в умовах допрофесійної підготовки»
Науковий керівник експерименту: Чудакова В.П., кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Мета: розробити, науково-теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити, апробувати систему науково-методичного забезпечення формування конкурентоздатності особистості в умовах допрофесійної підготовки
Структура дослідження:
І етап: організаційний, науково-аналітичний 01.09.2018 – 31.08.2019
ІІ етап: констатувально-експериментальний, проектувально-моделюючий 01.09.2019 – 31.12.2019
ІІІ етап: формувально-впроваджувальний 01.09.2020 – 31.08.2021
ІVетап: контрольно-узагальнювальний, підсумковий 01.09.2020 – 31.08.2021
Науково-меодична проблема
на 2017/2018 навчальний рік
“Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі”
СПІВАК Інна Наумівна |
КОРОТИЧ Любов Гаврилівна |
Заступник директора з навчально- методичної роботи |
Методист школи |
Напрямки роботи науково-методичної ради
- діагностичний — проведення діагностики з питань розвитку педмайстерності вчителів школи;
- консультативно-методичний — надання консультативної та методичної допомоги учасникам навчально-виховного процесу;
- інформаційний створення банку даних про вчителів, які здійснюють інноваційну діяльність;
- координаційний — координація діяльності методичних підрозділів з питань впровадження ідей креативної педагогіки, вироблення рекомендацій;
- прогностичний — визначення основних тенденцій розвитку інноваційних процесів вивчення і впровадження перспективного педагогічного досвіду;
- профілактичний — попередження негативних тенденцій у розвитку педагогічного процесу;
- просвітницький – підвищення культури проведення інновацінної діяльності,
впровадження перспективного педагогічного досвіду.
Форми науково-методичної роботи
Традиційними в школі є педради, інструктивно-методичні наради, методичні об’єднання, семінари-практикуми, методичні виставки, випуски методичних бюлетенів, розробка методичних рекомендацій, наради при директорові.
У системі методичної роботи враховано індивідуальні, групові та колективні. Індивідуальні форми роботи: стажування, самоосвіта вчителів; конкурс «Учитель року»; конкурс «Класний керівник року»; атестація; індивідуальні консультації; наставництво; фестиваль методичних ідей.
Групові форми роботи: робота науково-методичної ради, методичних об’єднань, творчої групи; семінари; практикуми; школи професійної майстерності, школи вдосконалення професійної компетентності, школи молодого вчителя, тренінгів, групові консультації, майстер-клас тощо.
Колективні форми роботи (традиційні): педагогічна рада; психолого-педагогічні семінари; методичні виставки; інструктивно-методичні наради; предметні декади; наради при директорові.
Колективні форми роботи (нетрадиційні): науково-практичні конференції! творчі звіти вчителів-предметників; декада педагогічної майстерності; участь у виставці педагогічних технологій; педагогічні читання; презентація педагогічних новинок; психолого-педагогічні тренінги; педагогічні зустрічі; тиждень молодого вчителя тощо.