Методичний кабінет школи


Методична проблема школи на 2021
/2022 навчальний рік

 «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості

в умовах створення єдиного освітнього простору»

1

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

 Тема:  «Науково-методичне забезпечення формування конкурентоздатності особистості в умовах допрофесійної підготовки»

Науковий керівник експерименту: Чудакова В.П., кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Мета: розробити, науково-теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити, апробувати систему науково-методичного забезпечення формування конкурентоздатності особистості в умовах допрофесійної підготовки

 Структура дослідження:

І етап: організаційний, науково-аналітичний  01.09.2018 – 31.08.2019

ІІ етап: констатувально-експериментальний, проектувально-моделюючий 01.09.2019 – 31.12.2019

ІІІ етап: формувально-впроваджувальний 01.09.2020 – 31.08.2021

ІVетап: контрольно-узагальнювальний, підсумковий 01.09.2020 – 31.08.2021

Науково-меодична проблема
на 2017/2018 навчальний рік

“Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі”

Спмвак И.Н. зам директора по НМР Коротич Любов Гаврилівна – вчитель математики
СПІВАК
Інна Наумівна
КОРОТИЧ
Любов Гаврилівна
Заступник директора
з навчально-
методичної роботи
Методист школи

100_2717

Напрямки роботи науково-методичної ради

  • діагностичний — проведення діагностики з питань розвитку педмайстерності вчителів школи;
  • консультативно-методичний — надання консультативної та методичної до­помоги учасникам навчально-виховного процесу;
  • інформаційний створення банку да­них про вчителів, які здійснюють інноваційну діяльність;
  • координаційний — координація діяль­ності методичних підрозділів з питань впровадження ідей креативної педаго­гіки, вироблення рекомендацій;
  • прогностичний — визначення основних тенденцій розвитку інноваційних процесів вивчення і впровадження перспективного педагогічного досвіду;
  • профілактичний — попередження не­гативних тенденцій у розвитку педагогічного процесу;
  • просвітницький – підвищення культури проведення інновацінної діяльності,
    впровадження перспективного педагогічного досвіду.

Слайд4

Слайд7Форми науково-методичної роботи

Традиційними в школі є педради, інструк­тивно-методичні наради, методичні об’єднання, семінари-практикуми, методичні виставки, ви­пуски методичних бюлетенів, розробка методич­них рекомендацій,   наради при директорові.

У системі методичної роботи враховано ін­дивідуальні, групові та колективні. Індивідуальні форми роботи: стажуван­ня, самоосвіта вчителів; конкурс «Учитель року»; конкурс «Класний керівник року»; атестація; ін­дивідуальні консультації; наставництво; фести­валь методичних ідей.

Групові форми роботи: робота науково-методич­ної ради, методичних об’єднань, творчої гру­пи; семінари; практикуми; школи професійної майстерності, школи вдосконалення професійної компетент­ності, школи молодого вчителя, тренінгів, групові консультації, майстер-клас тощо.

Колективні форми роботи (традиційні): педагогіч­на рада; психолого-педагогічні семінари; мето­дичні виставки; інструктивно-методичні наради; предметні декади; наради при директорові.

Колективні форми роботи (нетрадиційні): науко­во-практичні конференції! творчі звіти вчителів-предметників; декада педагогічної майстерності; участь у виставці педагогічних технологій; педагогічні читання; презента­ція педагогічних новинок; психолого-педагогічні тренінги; педагогічні зустрічі; тиждень молодого вчителя тощо.

Слайд8

Слайд11