Напрями виховної роботи
Виховна система школи розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН “Про права дитини”, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.
В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.
Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА ТА КУЛЬТУРИ |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
|